Produse terminate, empties ianuarie 2016 - Video

februarie 12, 2016

Cine s-a întors pe Youtubeeee? ♥


Sper să vă placă videoclipul! Aștept cu drag comentariile voastre!

N-am crezut că mai apuc să filmez videoclipul acesta, după ce am avut câteva încercări eșuate de a vă prezenta ce produse am mai terminat eu în ultima perioadă. Voiam ca un astfel de video să apară la începutul lui ianuarie, a apărut cu o mică-mare întârziere, și sper că nu m-ați uitat și să fiu mai consecventa de acum. S-au adunat o mulțime de produse, am avut parte și de dezamăgiri, după cum veți vedea din videoclip, iar acum pot răsufla ușurată știind că nu mai așteaptă produsele după mine în colțul camerei.


Produsele menționate sunt:
Șampon pentru păr gras Ziaja - review
Gel de duș Palmolive Mineral Massage - review
Șampon L'Oreal Elseve Ulei Extraordinar 
Șampon L Oreal Elseve Total Repair 
Șampon Garnier Ultra Doux cu ulei de argan și camelie 
Șampon Pantene Pro-V 
Gel de ras Balea
Gel de curățare exfoliant Herbalife Skin - review
Spumă de curățare Thursday Plantation
Șampon H&S menthol
Anitperspirant Nivea Stress Protect - review
Șampon uscat Batiste în varianta Blush
Șampon cu extract de urzica Yves Rocher - review 
Antiperspirant stick Dove Go Fresh cu aromă de castravete și ceai verde - review
Demachiant bifazic Nivea - review
Cremă hidratantă Nivea Care - review
Produse Uriage - review
Antiperspirant Cien Extra Dry
Cremă pentru riduri superficiale Gerocossen Melcfort - review 
Produse PellAmar - review
Fond de ten Maybelline Better Skin - review
Flormar BB Mousse Foundation
Unt de corp cu aromă de cocos Cien - review

Kisses!

0 comentarii