Oferta DM februarie si mici cumparaturi

februarie 04, 2016

De fiecare dată când expiră oferta curentă DM, verific curioasă site-ul lor pentru a găsi noi tentații și motive de a face o nouă vizită "magazinului meu de suflet". Ieri am descoperit noua ofertă și am și dat o tură până în DM să-mi cumpăr niște produse esențiale, care au mai apărut pe blog și pe care o să mi le cumpăr până găsesc altele care să le poată înlocui.


M-a atras reducerea variantei de 250 ml a gelului de duș Palmolive Mineral Massage, de care atât eu, cât și mama mea, suntem obsedate. Ne-am luat două, unul pentru mine și unul pentru ea, un flacon de 250 ml fiind redus la 5 lei de la 11, și am făcut o super afacere, ținând cont că varianta de 500 ml costă 15-17 lei în mod normal. 


Mi-am mai luat și renumitul antiperspirant Nivea Stress Protect, căruia i-am simțit lipsa în ultima perioadă, fiindcă sesiunea și-a pus grav amprenta pe mine și antiperspirantul B.U., In Action Soft Skin cu extract de Floare de Tiare, făcea față în prima parte a zilei, iar apoi își cam pierdea din eficiență. Stress Protect rămâne cel mai bun antiperspirant pe care l-am încercat și pe care o să mi-l cumpăr la infinit, fiindcă merită. L-am luat în varianta mare, de 200ml, la 12 lei.

Fiind o nehotărâtă din fire, și cu gândul doar la examen, nu am putut să mă hotărăsc la o vopsea de păr, deși reducerile pe care le-am văzut la raft mi s-au părut foarte tentante. Inițial am vrut să-mi iau o nuanță de roșcat, iar mai apoi mi-au picat cu tronc kit-rile ombré de la L'Oreal. În caz că ați încercat să vă faceți ombré acasă cu unul din ele, please let me know in the comments cum a decurs totul. :D


Mama și-a luat antiperspirantul Nivea Protect & Care (cel albastru) care miroase exact a crema clasică de la Nivea, și chiar sunt curioasă dacă e atât de eficient precum favoritul meu de mai sus, șamponul Nivea Color Protect și gelul de duș de la Palmolive, care ne-a cucerit definitiv și irevocabil. 

Din oferta de februarie, mi se mai pare tentantă reducerea cremei sebo-reglatoare de la Gerovital Plant, Stop Acnee, care mi-a plăcut mult și pe care o recomand cu drag unui ten mixt / gras și acneic.


Închei prin a vă spune că sesiunea asta m-a terminat, dar a avut rezultatele așteptate și acum sunt gata să revin la lucrurile care ne fac viața mai frumoasă și să nu mai lipsesc atât. Acum, mă pot considera om din nou, căci ultimele săptămâni au fost extrem de obositoare. Nu m-am gândit că în ianuarie voi publica doar 5 articole, dar abia aștept să vin cu noi postări și să reintru în programul normal. Starea actuală e "my tired is tired", dar nu se putea să nu scriu ceva, așa ușor, de revenire. 

Întreg catalogul DM de februarie, se găsește aici.
Ce vă tentează din oferta acestei luni?
Kisses!

0 comentarii