ELF Beauty Book 48 Festive Colours

februarie 22, 2016


Nu eram sigură dacă să vă prezint sau nu această paletă de la ELF, dat fiind faptul că pe site-ul lor din România nu mai este disponibilă, dar pentru că îmi place foarte mult, și în ultimul an am folosit-o la maxim, merită să-i aduc laudele binemeritate și să vă arăt și vouă ce nuanțe frumoase de farduri are.

Voi începe prin a vă spune încă o dată că sunt obsedată de fardurile aurii, nude și de nuanțele de cupru, care dau viață ochilor și întregului machiaj, iar paleta asta are parte de ele din plin. Am folosit intens nuanțele de nude maroniu, cele două nuanțe de auriu la care am ajuns până la fund, dar și nuanțele roșiatice, care dau un efect special machiajului.

Am fost foarte surprinsă de gradul de pigmentație al fardurilor și ador efectul iluminator pe care mi-l oferă fardurile aurii. Am încercat să îmi iluminez vârful pomeților cu auriul de pe primul rând și arată foarte natural, îmi place mult.

Textura lor nu este extrem de prăfoasă, însă mi se întâmplă ca unele farduri să mai cadă și pe obraz, în timp ce le aplic / amestec între ele, așa că întâi realizez machiajul ochilor și apoi continui cu fondul de ten, așa cum ar fi și normal, ca să lucrăm curat cum ne place.

Majoritatea fardurilor sunt foarte pigmentate, și aici mă refer în special la fardurile din partea cu oglindă a paletei, fiindcă de celelalte m-am atins foarte puțin. Îmi place mult fardul negru, pe care îl folosesc aproape în fiecare zi pe post de eyeliner sau doar pentru a-mi contura puțin ochii, fiindcă îmi accentuează privirea și, de cele mai multe ori, renunț să mai aplic și un fard pe pleoape (din lipsă de timp, în general) și-am plecat la facultate.

(machiaj realizat peste primer-ul de la ELF)

De obicei, nu le aplic peste primer sau bază cremoasă, fiindcă nu simt nevoia, și rezistă decent pentru aproximativ 6 ore pe pleoapele mele uleioase. După 5-6 ore, sebumul începe să-și facă datoria și fardurile încep să se strângă puțin în pliul pleoapei. Dacă vorbim de ele aplicate peste primer, precum este renumitul primer de la E.L.F., nu am probleme de genul și mă pot desfășura în voie de dimineața până seara, fiindcă fardurile vor rămâne la locul lor.

Voi ce farduri accesibile și bune ați descoperit?
Kisses!

0 comentarii