A walk in the park...

noiembrie 03, 2016


Ieri în Arad am avut parte de o zi primăvăratică de toamnă (ce ciudat sună!) cu temperaturi călduțe, perfecte pentru o plimbare lungă și relaxantă printre copacii pregătiți să treacă la vestimentația de iarnă, dar nu înainte de a ne oferi un covor multicolor de frunze care te transpun într-o atmosferă de poveste.

Dar stai, despre ce vorbim?
Reiau: Ieri, în Arad, am avut parte de o zi primăvăratică de toamnă, cu temperaturi călduțe, perfecte pentru a-mi scoate produsele de beauty în parc la o ședință foto. Asta sună mai plauzibil! A fost foarte plăcut afară, încât aveam impresia că a venit primăvara, însă peisajul mă contrazicea. Ca un beauty blogger pasionat/obsedat ce sunt, am testat terenul/covorul înainte, am tras repede câteva cadre cu mine, fiindcă nu puteam rata un așa background, și-am trecut la treabă.



Zile cu soare și plete-n vânt...

Peisajul de toamnă m-a ajutat foarte mult în realizarea fotografiilor de produs, de care sunt extrem de încântată. Mă săturasem să fac poze în casă, cu o lumină nefavorabilă, și când am văzut cât de frumos au ieșit cele în lumină naturală, mi-am zis că ar trebui să mă plimb mai des prin natură.


A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Fiindcă mi-a plăcut mult cum au ieșit pozele și mi-a părut rău că nu am luat tot dulapul să-l fotografiez, vă las un hint cu paleta   
Cat Eyes de la Too Faced (nu mă pot abține) despre care urmează să vă povestesc în curând:




Și-acum, să ne continuăm plimbarea prin parc...



Ne citim la următorul articol!
Kisses!

0 comentarii