Marionnaud, Stylo Lumière du Teint - Light Complexion Pen

noiembrie 02, 2016


Întotdeauna mi-au plăcut stilourile, să scriu la propriu (pe foaie), și de asta de multe ori iau o pauză de la calculator și îmi scriu postările pe foi. Mi se pare mai relaxant să-mi aștern gândurile sau părerile despre produse pe foaie, mai ales dacă asta se întâmpla afară, în aer liber și curat. Mai nou, au început să-mi placă stilourile cosmetice, precum e iluminatorul pentru față de la Marionnaud, Light Complexion Pen.

Stylo lumière du teint (en français) este un produs care poate fi folosit atât pentru iluminarea feței cât și pentru corectarea imperfecțiunilor. După cum îi spune și numele, se prezintă sub forma unui stilou metalizat elegant, care m-a cucerit de la început și mă face să-l folosesc de fiecare dată cu drag.

Aplicatorul este moale și maleabil, iar dozarea corectorului se face prin apăsarea butonului montat în partea opusă peniței.


Eu îl am în prima nuanță 01 - Radiant Ivory și îl folosesc pentru a-mi ilumina zona ochilor, fiindcă are un efect luminos și hidratant, și uneori îmi acopăr unele zone de roșeață cu el. Am noroc că nu am cearcăne, însă uneori îmi simt tenul obosit iar acest produs mă face să arăt mai odihnită și mai fresh decât sunt.




Nuanța mi se potrivește, nu e extrem de deschisă ca să aibă efect fantomatic. Textura produsului e cremoasă, ușor de întins pe piele și oferă o acoperire medie, potrivită pentru un look proaspăt de zi.

Îmi place mult conceptul de iluminator sub formă de stilou, foarte elegant și practic. Ambalajul îmi place mult, la fel și conținutul, și de pe acum mă gândesc că-l voi păstra chiar și după ce-l termin, arată prea bine în colecție.

Kisses!



0 comentarii