Vopsea de par Palette Perfect Care Color, 800 Saten Inchis

noiembrie 08, 2016


Vara asta, am revenit din nou la brunet, după ce două experiențe neplăcute de wanna be roșcat n-au mers cum trebuie. De fapt, nu mi-am pus în cap că vreau negrul ăla intens, ci voiam să scap de roșcatul spălăcit cu care m-am pricopsit de la Loncolor. Ideea era să împărtășesc experiența și cu vopsitul cu Loncolor în nuanța Roșu Pasional, dar cum numai pasional nu era, am lăsat-o baltă de nervi, n-a ieșit deloc ce era pe cutie.

În august, mi-am zis să renunț la roșcat dacă n-am de gând să-mi fac unul ca la carte la salon, și am dat o fugă la DM pentru o vopsea care să-mi închidă nuanța părului. Căutam un șaten închis, nuanță pe care am găsit-o și mi se părea că ar fi cea mai apropiată de ce-mi doresc la Palette Perfect Care Color. Așadar, am luat 800 Șaten Închis, și m-am vopsit singurică acasă.

Mi-am zis că era cazul să scap de nuanța din prima poză:

Ideea e că nu mă așteptam ca Șaten Închis să iasă brunet, parcă nu eram pregătită de-o așa schimbare bruscă, dar în sinea mea m-am bucurat. He, he! Am mai fost vopsită brunet în liceu și mi-a plăcut și îmi place cum îmi încadrează negrul trăsăturile, și cred că o perioadă nu voi mai renunța la el.
 Imediat după vopsire, reflexiile albăstrui sunt de la lumina din baie.
Cred că se observă din imagine că mi-a uscat părul și că era cam ațos...

Legat strict de vopseaua Palette Perfect Care Color fără amoniac, pot să spun că îmi place cum mi-a acoperit ce a mai rămas din roșcatul obținut în primăvară, doar că am perceput-o mai agresivă cu părul decât este L'Oreal Casting Creme Gloss. Mi-a uscat puțin părul, iar ceea ce îmi dă mari bătăi de cap de când m-am vopsit cu ea e părul încâlcit și firele rupte obținute din dorința de a-l avea mereu aranjat și descâlcit. Mi-am dat seama că mi-a uscat și provocat încâlcirea părului imediat după ce mi-am spălat vopseaua de păr, chiar dacă am folosit balsamul din cutie.


Ca orice vopsea, se duce câte puțin la fiecare spălare, însă nu s-a scurs din păr exagerat (aviz Loncolor). Cam 3 săptămâni, brunetul meu a arătat foarte bine, iar mai apoi a început să se vadă câte o șuviță din șatenul meu natural. Sunt mulțumită de culoarea obținută, însă nu voi mai cumpăra vopsea Palette, fiindcă mi-e dor de Casting Creme Gloss care-mi făcea părul moale și strălucitor.

După 3 săptămâni, a ieșit destul de bine din păr, but still looks OK pentru un #Șaten Închis
A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Care e vopseaua ta de păr favorită?
Kisses! 

0 comentarii