Curs machiaj Cora Training Arad

noiembrie 09, 2016


Vara asta, n-am pierdut vremea degeaba. Am ales sa fac ce-mi place mie cel mai mult in momentul acesta (sa-i fac pe altii fericiti), si m-am inscris la doua cursuri de formare profesionala: machiaj si cosmetica.

Cursul de machiaj este unul de baza, dureaza o luna, iar eu am ales sa-l fac la Cora Training Arad. L-am terminat deja de o luna si ceva si pot sa va spun ca a fost o experienta frumoasa, dar si solicitanta pentru mine. Desi aveam cunostinte legate de produsele de machiaj, am mai machiat persoane înainte, și dovada a pasiunii e si blogul de fata, cursul a venit ca o aprofundare a ceea ce stiam si nu a picat rau deloc.


Nu ieși expertă in machiaj dintr-un curs pentru incepatori, de baza, dar nici nu ramai total pe langa daca n-ai mai avut tangente cu domeniul. Parerea mea e ca ar fi bine sa urmarim tutoriale de machiaj, chiar si bloguri de beauty, pentru a afla cum "functioneaza" produsele de machiaj, caci daca mergi chiar 0 la curs, va fi destul de greu sa prinzi toata informatia si sa o si pui in practica decent intr-un timp atat de scurt.

Okay, trecand mai departe, cursul costa 700 RON, iar toate ustensilele si produsele ne sunt puse la dispozitie de catre Cora Training.

Machiajele pe care am invatat sa le realizam sunt: machiaj corector, de zi, ocazie, smokey, glitter, mireasa, pin up - pe fiecare le-am realizat de doua ori.

Am folosit produse Sleek - face contouring, Revlon - pudre pentru fixare, farduri Melkior, pigmenti de la Atelier Paris, chiar si palete Too Faced etc. Am avut la dispozitie o gramada de produse de calitate, nu cele mai scumpe, dar cele care reprezinta un start bun in profesia de MACHIOR.

Mai jos va las o selectie de poze cu machiajele realizate in cadrul cursului.

Machiaj de zi:

Machiaj de ocazie:

Smokey eyes

Glitter
 Pigmentul asta albastru de la Atelier Paris m-a cucerit... ♥

Machiaj mireasă


And finally, machiajul realizat pentru sedinta foto gratis, de la finalul cursului:

Recomand cu drag Cora Training daca vrei sa faci un curs de machiaj pentru incepatori in Arad. Nu regret deloc alegerea mea, Cora is a good start!

P.S.: Dupa absolvirea cursului nu devii make-up artist! Calificarea obtinuta e de MACHIOR. Make-up artist e la un cu totul alt nivel, cand stii sa dai bine din pensule. Asta pentru ca e deranjant să vezi persoane care se autointitulează make-up artiști după absolvirea unui curs basic, sau și mai grav, fără nici un curs.

Practice makes it better and better!
Kisses!

0 comentarii