Review fond de ten PUPA Made to Last

noiembrie 13, 2016


Îmi face plăcere să scriu despre fonduri de ten și să citesc alte articole la rândul meu, fiindcă sunt într-o continuă căutare a celui care să se apropie cât mai mult de ideea fondului de ten ideal. Eu am tenul mixt și îmi îndrept atenția și înspre fonduri de ten matifiante, oil free, precum este și PUPA Made to Last despre care vorbim astăzi.


Înainte de toate, îmi place ambalajul din sticlă cu pompiță dozatoare, care e foarte igienic și practic pentru produsele lichide. Îmi place și faptul că butonul pompiței pe care apăs are forma degetului, și nu este plat și rigid, și chiar și asta îmi aduce o mai ușoară manevrare a produsului. Nuanța pe care o am este Porcelain, cam deschisă pentru tenul meu, dar cu puțin bronzer reușesc să închid punctele cheie ale feței și să-l fac să arate ok pe tenul meu.

Ca textură, e foarte plăcut, fin, catifelat și se întinde foarte ușor și uniform pe față. Reușește să acopere foarte bine roșeața și aproape în totalitate urmele roșiatice ale coșurilor, ceea ce îl recomandă pentru un ten problematic. Are acoperire foarte bună.


Având o formulă oil free, are efect matifiant, însă nu îl simt deloc că mi-ar strânge pielea sau că ar fi greoi pe față. Promite confort absolut pielii, și chiar asta îi oferă, însă în unele zone ale feței nu sunt mulțumită de aspectul său. Înainte de aplicare, folosesc o cremă hidratantă, dar de fiecare dată mi se strânge inestetic pe nas, și pe frunte arată foarte uscat, total diferit de restul feței unde arată OK.

Fiind un fond de ten destinat tuturor tipurilor de ten (conform descrierii producătorului), l-am folosit pe o altă persoană cu ten normal și i-a evidențiat foarte tare zonele uscate. Pe nas nu am reușit să-l aplic, fiindcă pur și simplu nu rămânea unde îl aplicam și se vedea ciudat, iar în final am ales să demachiez zona T și să aplic alt fond de ten.
Așadar, din experiența mea, nu l-aș recomanda tenurilor uscate sau deshidratate, fiindcă tinde să evidențieze zonele uscate destul de mult și nu arată deloc ok.


Din punct de vedere a rezistenței extreme pe care o promite, pe tenul meu mixt rezistă fără probleme setat cu o pudră, însă nici după apariția sebumului nu dispare aspectul făinos de pe frunte.

Nu mă ustură ochii de la el, nu mi-a creat vreo reacție alergică, fiind un produs non comedogenic, fără parfum, alcool sau parabeni + SPF 10. Îmi place senzația de confort pe care mi-o oferă, puterea mare de acoperire pe care o are, cea care mă ajută să-mi acopăr monștrii de pe obraji, dar nu îmi place deloc cum arată pe frunte și pe nas.


Ați încercat acest fond de ten?
Kisses!

0 comentarii