Crema de maini si gel de dus Ziaja Cashmere

noiembrie 06, 2016

Dacă ați citit ultimul meu articol cu produse terminate, ați putut citi, printre altele, o părere foarte bună despre gelul de duș Ziaja Cashmere, pe care l-am primit la evenimentul Back To School din septembrie organizat în Timișoara. Mi-a plăcut textura cremoasă, cu particule sidefate, care făcea foarte multă spumă și îmi învăluia corpul într-o aromă elegantă, dulceagă... de vis! 


După ce foloseam gelul ăsta de duș, nu mai simțeam nevoia să aplic o cremă de corp, fiindcă îmi lasa pielea catifelată și parfumată pentru multe ore. Ba chiar îmi aduc aminte că, acum ceva timp, aveam în baie mai multe geluri de duș începute și l-am ales de multe ori pe cel de la Ziaja în defavoarea celorlalte, datorită aromei deosebite și stării de bine pe care mi-o oferă. Mi-a depășit total așteptările pe care le aveam de la gelurile de duș Ziaja și l-am folosit intens și cu plăcere de fiecare dată.

De crema de mâini din aceeași gamă, m-am despărțit repede și i-am oferit-o mamei mele, dar în final am zărit-o printre produsele ei și am zis să-i dau o șansă. 


Fiindcă am terminat crema de mâini Floramin de la Apidermin și îmi simțeam mâinile uscate și dornice de răsfăț, aseară, după ce mi-am spălat pensulele de machiaj, a venit vremea să încerc crema cu proteine din cașmir, unt de shea și glicerină de la Ziaja. Având întipărită în minte aroma deosebită a gelului de duș, mă așteptam să miroasă la fel și crema de mâini, însă nu știam la ce efecte să mă aștept din partea ei.

Mirosul îmi place mult, e discret, elegant... o plăcere pentru simțuri! Te transpune într-o atmosferă cozy, specifică zilelor de toamnă în care alegi să aprinzi o lumânare parfumată și să folosești crema ta preferată, după care savurezi câte puțin din cafeaua caldă cu lapte.

Ca miros m-a cucerit din start, dar nu mă așteptam ca textura să îmi placă atât de mult. Are o textură lejeră, foarte delicată, care se absoarbe complet în piele și nu trebuie să aștepți mai mult de un minut. Mai rar întâlnesc creme de mâini care să hidrateze și să nu lase peliculă la suprafața pielii, iar asta m-a surprins la Ziaja Cashmere. Din acest motiv, de obicei nu folosesc creme când stau la calculator, la facultate sau oriunde altundeva. Prefer să îmi aplic o cremă de mâini în pat, seara, când știu că nu mai am contact cu obiecte pe care aș putea să le dau cu cremă fără voia mea.



Recomand cu drag crema de mâini Ziaja Cashmere persoanelor care preferă să aibă întotdeauna în geantă o cremă hidratantă, care să vă permită în scurt timp să vă reapucați de scris sau orice altă activitate, fiindcă nu lasă pielea lipicioasă deloc. Va lăsa doar câteva ore de răsfăț olfactiv și mâini hidratate, cu aspect îngrijit și sănătos. Foarte mult îmi place crema asta, iar drept dovadă am scris articolul exact după ce mi-am aplicat-o pe mâini, iar biroul meu nu prezintă urme de cașmir.

Cantitate: 100 ml
Preț: 8 lei


Kisses!

0 comentarii