Bioderma Sensibio gel de curatare, review

noiembrie 19, 2016


De o lună-ncoace, tenul meu se bucură de un nou produs de curățare lansat de către Bioderma: Sensibio gel spumant calmant și hidratant. După ce l-am folosit cu drag și spor atâta vreme, și am ajuns abia la jumătatea flaconului, era și cazul să vă spun și vouă cât de mult îmi place.

Noul gel de curățare Bioderma Sensibio este destinat îngrijirii pielii sensibile, iar ceea ce îmi place mult la el este formula blândă, care asigură o curățare delicată și deloc agresivă pentru piele, cât și pentru zona ochilor. 


Din primul moment, mi-a plăcut flaconul de plastic roz cu pompiță, care favorizează dozarea corectă și igienică a gelului, împiedicând consumul inutil de produs. Textura este ușoară, de gel, care nu fuge printre degete, iar în contact cu fața umezită, face o spumă ușoară, care curăță tenul foarte bine. Nu usucă fața, ci din contră, o lasă catifelată, plăcută la atingere și cu o senzație de confort. Nu e deloc acel gel de curățare care îți usucă pielea până ai senzația că urmează să crape.

Pentru o curățare ca la carte, am nevoie de o singură pompiță cu produs, iar sebumul, machiajul nedemachiat în totalitate de pe față sunt date dispărute și uitate. Pielea mea rămâne curată și hidratată, pregătită pentru a asimila crema hidratantă. Nu mă ustură ochii de la el, nu mi-a cauzat vreo reacție alergică, cred că este cel mai safe produs de curățare pe care l-am folosit până în prezent.


Eu îl folosesc dimineața și seara (după demachiere) și am observat că mi s-au retras vizibil petele acneice de pe față. Uneori, îl folosesc și cu un burețel, când am eu impresia că tenul meu are porii foarte încărcați și are nevoie de o curățare mai puternică. Mă bucur mult de efectul lui calmant, căci am o piele foarte reactivă și trebuie să fiu atentă la produsele pe care le folosesc, așa că Bioderma Sensibio gel de curățare spumant este o alegere sigură pentru pielea mea.


Îl recomand cu drag în special sezonul acesta, când pielea noastră începe să sufere din cauza vântului și a frigului, deoarece readuce echilibrul pielii, calmează iritațiile și asigură o igienă eficientă. 

Fără săpun, parfum, parabeni, coloranți. Produs Hipoalergenic, PH fiziologic, Non-comedogenic.

Sensibio gel spumant 200 ml - 45 lei (preț recomandat în farmacii)

Kisses!

0 comentarii