Benefit, They're Real! mascara

noiembrie 08, 2016


They're Real! de la Benefit Cosmetics e o mascara foarte apreciată în rândul pasionatelor de machiaj și de multe ori am văzut că e menționată pe bloguri sau în tutoriale de machiaj pe Youtube, unde făcea genele fetelor să arate WOW. Astăzi, vă spun cum mi s-a părut mie acest rimel, care mi-a arătat o variantă foarte bună a genelor mele, despre care nici nu știam că există.

Întâi de toate, trebuie să aduc o mică apreciere design-ului produselor de la Benefit, foarte girly și jucăuș. Ambalajul îți fură privirea și te face să-ți dorești produsele chiar și pentru impactul estetic pe care îl pot avea în colecție. 


Nici această mascara nu face excepție, e foarte drăguță și în varianta mini, de poșetă. Pe mine mă duce cu gândul la produsele de machiaj de jucărie din copilărie. Ce vremuri... Încă de atunci iubeam cosmeticele și le studiam cu interes!

Mascara They're Real! de la Benefit vine în două formate, cel mini de 4 g - 48 lei și cel mare de 8.5 g - 120 lei. Varianta sample, pe care o am eu, m-a convins că merită toată zarva făcută în jurul acestui produs, pentru că genele mele aproape invizibile au prins curaj să iasă în evidență încă de la prima aplicare.


Cu primul strat de mascara îmi definesc și separ foarte bine genele, iar efectul este foarte vizibil și intens. De obicei nu simt nevoia să aplic mai multe straturi de mascara și prefer totuși un aspect natural și alungit, însă când optez pentru un look mai dramatic, cu al doilea strat obțin și puțin volum și o mai bună definire a genelor, care ies puternic în evidență.


Îmi place mult periuța care mă ajută să aplic cu ușurință produsul și să-mi înnegresc genele, fără să le încarce, și în special capătul ei cu care lucrez foarte bine genele din colțul intern al ochiului.

Ador efectul de alungire pe care îl oferă, și nici nu mă gândeam că pot avea gene atât de lungi doar cu o mascara! Rezistă întreaga zi pe gene, fără să se scuture pe obraji, așa că my lashes are so real since Benefit has arrived in the house!

Recomand cu drag acest rimel pentru orice ocazie și în special pentru un look cu focus pe intensitatea privirii.

They're real, they're worth it!
Kisses!

0 comentarii