Bourjois Smoky Stories, 07 In Mauve Again!

august 23, 2015


Pentru că vara încă nu s-a terminat și fiindcă încă ne putem simți In Mauve Again, vorbim despre quad-ul de la Bourjois din colecția Smoky Stories, și anume de cel cu nuanțe de mov, care are nuanțe superbe, propice pentru un machiaj Smokey Eyes de efect.

Paleta conține 4 nuanțe cremoase, ușor sidefate, iar cea de-a patra este un top coat, adică un fard care se aplică după ce machiajul propriu-zis este gata, pentru a da strălucire și efect machiajului. Fardurile conțin primer pentru a le mări rezistența de până la 12 ore, în caz că nu aveți o bază pentru pleoape. Îmi place textura lor cremoasă și că nu sunt prăfoase ca să se împrăștie peste tot, am observat că rezistă destul de bine pe pleoapele mele uleioase, chiar sunt mulțumită de paletuță și culorile sunt pe placul meu.




Top coat-ul din mijloc este ca un fel de glitter care finisează și întregește machiajul ochilor, iar eu îl folosesc în special în partea internă a ochiului pentru a-mi ilumina privirea și a pune în evidență machiajul, dar și peste fardurile aplicate, dacă vreau un efect "Wow!" și glamourous. 


Cel mai bine se aplică fardurile cu ajutorul burețelului, care le redă intensitatea, iar mai apoi difuzez nuanțele cu ajutorul unei pensule stufoase, astfel încât să nu se vadă trecerea bruscă de la o nuanță la alta. Aplicatorul cu burețel este ușor de folosit, iar cu fardul cel mai închis intensific baza genelor superioare cât și a celor inferioare și nu mai am nevoie de dermatograf!


Așadar, avem un quad multifuncțional cu care putem crea diferite machiaje, de la unul simplu de zi, până la unul intens, precum este Smokey Eyes. 


Kisses!

0 comentarii