Wishlist, produse pe care vreau sa le incerc in curand

august 30, 2015

De fiecare dată când reușesc să găsesc câteva produse cu care să mă înțeleg bine, le folosesc până la epuizare, iar mai apoi reapare atracția de noutate și îmi doresc să încerc produse pe care nu le-am mai încercat. Produse cu altă textură, altă culoare sau miros, pe care mi-am promis mie acum mult timp că le voi încerca, dar fiindcă aveam atât de multe începute, am amânat achiziția. Nu am mai făcut de mult un wishlist post pe blog, dar poate că de data asta o să-mi sară în ochi articolul și o să-mi iau produsele cu care aproape că... visez noaptea!


De câteva săptămâni, de fiecare dată când intru în DM și ajung la raftul cu produse de curățare a tenului, întorc pe toate părțile și admir gelul de curățare Pure Active de la Garnier, care are un ambalaj într-o culoare care pe mine mă fascinează. Tenul meu are câteva imperfecțiuni în ultimele zile, iar un gel de curățare pentru ten acneic este luat în vizor și cred că o să mi-l iau cât de curând, mă atrage prea mult din toate punctele de vedere. L-am găsit aici la 19 lei, sper să îl găsesc și în magazine la un preț decent fiindcă am citit câteva articole care m-au convins că trebuie să fie al meu. Mi-e dor de un gel de curățare bun!



Cum mi-au apărut coșurile pe față și urmele de la ele nu vor să se dea plecate, repede am început să mă gândesc la achiziționarea unui fond de ten. Am câteva cc cream-uri abia începute, dar parcă tot nu îmi oferă acoperirea unui fond de ten și, când mai am și probleme cu tenul, trebuie acționat ca atare. Fondul de ten Flormar Mat Touch e visul meu și îmi pare extrem de rău că în Arad nu sunt insulițele acelea cu produse Flormar să îmi pot alege nuanța. Am avut o mostră cu acest fond de ten, o nuanță mai închisă dar tenul meu arăta superb cu el, i-a acoperit toate petele. Și aspectul era atât de plăcut... Hmmm, cred că pe el îl vreau cel mai tare dintre toate produsele pe care mi le doresc, mi-a plăcut la maxim cum se vedea pe față, parcă eram din Photoshop! Cred că până la urmă o să mi-l comand, e fain tare! ♥♥♥

Rămânând tot în zona de skincare, am observat că, pe timpul verii, cel mai bine îmi curăț tenul de toate impuritățile pe care le acaparează cu un produs exfoliant, iar pe acest gel exfoliant de la Elmiplant l-am văzut foarte des lăudat în ultima perioadă și mă gândesc să-l încerc și eu. Pe 1001cosmetice e redus la 14 lei. Chiar sunt curioasă cum e, poate îl prind la set cu alt produs Elmiplant, cum sunt cele din DM și am rezolvat mai multe probleme. 

Voi ce produse aveți pe wishlist? Ați încercat vreunul dintre cele de mai sus?
Pupici! ♥

0 comentarii