Philips Steam&Go, aparat de calcat vertical cu abur (Review)

august 24, 2015


De câte ori nu ți s-a întâmplat să așezi frumos o cămașă de mătase sau o rochiță delicată în bagajul de călătorii, iar când ajungi la destinație să constați că hainele tale nu mai arată așa cum le-ai pregătit tu de acasă și și-au format câteva cute inestetice? Fiindcă nu poți lua cu tine în călătorii masa de călcat și aparatul tradițional de călcat haine, astfel încât hainele tale să arate bine tot timpul, Philips a lansat în România o nouă inovație: aparatele de călcat vertical cu abur pe care le putem lua cu noi când călătorim.

Modelul Philips Steam & Go GC320 este perfect pentru haine delicate, așa cum este cămașa mea din mătase albă, și pentru a fi purtabil în călătorii. Aparatele din gama Philips Garment Steamer funcționează pe principiul unui debit constant și consistent de abur, care penetrează fibrele textile îndreptându-le, astfel că într-un timp rapid materialele devin netede și mirosurile neplăcute sunt îndepărtate.


Steamer-ul este creat pentru a fi folosit cu apă de la robinet, se încălzește foarte rapid, în mai puțin de 1 minut, și este gata de utilizare. Pentru a-mi îndrepta cămașa am avut nevoie de maxim 5 minute cu tot cu încălzitul aparatului. Nu am avut nevoie de o masă de călcat, fiindcă îndepărtarea cutelor s-a realizat în mod vertical, cu cămașa susținută de un umeraș. În cazul în care se întâmplă să îl las nesupravegheat, se oprește singur, având o măsură de siguranță pentru situațiile neașteptate.


Rezervorul de apă detașabil permite umplerea rapidă și ușoară, astfel că procesul de îndreptare al hainelor nu va dura o veșnicie, iar în câteva minute obțin haine netede și îngrijite și sunt gata de plecare! Datorită dimensiunilor mici și a design-ului atent conceput, aparatul cu abur devine ușor și comod de manevrat, iar eu trebuie doar să apăs declanșatorul de aburi pentru a-mi înfrumuseța hainele.


Aparatul vine la pachet cu o husă de depozitare pentru călătorii, dar și cu o perie pentru îndreptarea hainelor groase, precum ar fi paltoanele sau puloverele, care ajută aburul să pătrundă mai bine și țesătura să fie uniformizată. Pentru folosirea eficientă a aparatului, în cutia aferentă găsim și un manual de utilizare, în care găsim informații detaliate despre modul de funcționare. Aparatul nu trebuie folosit pe o suprafață orizontală și trebuie ținut în poziție verticală pe toată durata utilizării.

Îmi place conceptul de aparat de călcat vertical cu abur, mi-am îndreptat hainele foarte rapid cu ajutorul acestuia, fără să creez alte cute, precum mi se întâmplă când folosesc călcătorul tradițional. Este foarte eficient și practic, oferă o îngrijire rapidă și aparte hainelor, și îl pot folosi chiar înainte de a pleca de acasă. 


Călcatul hainelor nu mai reprezintă o corvoadă!

0 comentarii