Review crema hidratanta NIVEA Care

august 08, 2015


Crema hidratantă Nivea Care e acel produs bun la toate, multifuncțional, care poate fi folosită atât pentru îngrijirea feței cât și a corpului. Varianta mini, de 100 ml, poate fi ascunsă ușor în geanta de călătorit și ne scutește de căratul diferitelor loțiuni pentru hidratarea tenului, mâinilor sau a corpului, acoperind toate aceste necesități de hidratare cu ajutorul unui singur produs.

Are o consistență densă, iar dacă rămâne fără capac (doar cu folia de protecție) și se îmburdă din greșeală, nu va curge cremă peste tot. Miroase frumos, plăcut, are mirosul Nivea și o culoare de alb ca zăpada. Mie îmi inspiră calitate și prospețime, la un preț accesibil tuturor.


Este non-grasă, se absoarbe rapid în piele și cel mai mult îmi place cum îmi simt pielea la atingere după ce m-am dat cu ea. Se simte atât de moale și catifelată și nu rămâne lipicioasă, se absoarbe în totalitate. So pampered mood activated!
În ciuda consistenței dense, când o aplic pe piele, se simte ca o cremă foarte ușoară, aerată și se topește instant. Îi ia cam un minut să fie absorbită complet în piele, după care nu rămâne nici urmă de ea, doar aspectul sănătos și pielea catifelată pentru mai multe ore.

Eu o folosesc pe ten și pe mâini, în special, și chiar sunt mulțumită de ea. Are ambalaj drăguț și rezistent, folie de protecție, și înăuntru produs de calitate. Mă bucur că nu îmi îngrașă tenul și o pot folosi cu succes pe timpul verii, când tenul meu accelerează producția de sebum.

Dacă vă doriți o cremă hidratantă accesibilă și multifuncțională, care își face treaba, aceasta e recomandarea mea.

Se găsește la 100 ml - 14 lei și la 200 ml - 19 lei.
*Produs primit cadou din partea Nivea, review sincer în totalitate*
Kisses!

0 comentarii