Dior Addict Fluid Stick, Lip Hybrid, in Mirage

august 19, 2015


Produsul căruia îi acordăm atenție azi este unul drag mie, Dior Addict Fluid Lipstick, pe care l-am primit cu ocazia evenimentului Dior Beauty Journey by Douglas din Timișoara, iar eu l-aș încadra în categoria acelor "gloss-uri" de buze care ne oferă aspectul glossy-glossy

Nuanța pe care o am eu, Mirage, e un portocaliu, corai cu o ușoară tentă rozalie, poate fi purtată atât individual pe buze, cât și peste un ruj pentru a-i da strălucire și efect. Eu o văd potrivită pentru un machiaj natural, fiindcă nu este o nuanță foarte puternică, ci exact acel gloss girly care oferă prospețime machiajului.

Oferă o culoare foarte plăcută buzelor, iar un lucru de care sunt foarte încântată este faptul că le hidratează în profunzime și, pe toată durata purtării, îmi simt buzele foarte moi și hidratate. Nu mi s-a mai întâmplat ca un gloss să îmi hidrateze atât de bine buzele, de parcă aș fi folosit cel mai hidratant balsam de buze ever!


Cutiuța produsului este foarte shiny, un gri metalizat, în ton cu ambalajul hibridului pentru buze, care iluminează colțișorul cu produse cosmetice, făcându-l special și plăcut din punct de vedere estetic. Ambalajul prețios și atent confecționat al produsului lasă la vedere jumătate din conținut, astfel că putem observa ușor nuanța produsului pentru buze, care nu e nici ruj, nici gloss.


Aplicatorul este unul foarte moale, de tip burețel cu peri foarte mici, asigură precizie în aplicare, lucru care mă ajută când îmi fac machiajul contra cronometru. Se simte foarte plăcut când îmi întind fluid stick-ul pe buze, parcă le ofer extra răsfăț la pachet cu o culoare foarte plăcută.



Dior Addict Fluid Stick nu conține ceară, care i-ar putea îngreuna textura, și de aceea nu se simte deloc greu și lipicios pe buze. Are o formulă foarte fluidă, bazată pe apă, care după aplicare, se evaporă și lasă pe buze o culoare vie, plăcută, care emană prospețime. Am fost uimită de textura foarte ușoară, care îmi oferă și o senzație răcoritoare în momentul aplicării, dar și de faptul că nu se întinde inestetic și nici nu se strânge în liniile buzelor pe durata purtării.


Rezistă cam 3-4 ore, iar pentru un produs cu consistență atât de fluidă mi se pare acceptabil, și mă bucur să mai adaug câte un strop de culoare când simt nevoia.

Dacă vreți să vă faceți un capriciu, cu o ocazie anume, acest hibrid de la Dior ar putea fi o alegere inspirată, fiindcă colorează frumos buzele și le hidratează în profunzime, fără să capete aspect încărcat. Aveți de ales între 16 nuanțe!


Kisses!

0 comentarii