Review geluri de dus Dove, Deeply nourishing, Gentle exfoliating, Go fresh

august 08, 2015


De curând, a apărut o nouă gamă de geluri de duș de la Dove, cu o formulă nouă, Nutrium Moisture, care asigură o piele mai fină și mai catifelată, încă de la primul duș. Eu m-am bucurat de două dintre cele nou-lansate (Gentle Exfoliating și Dove GoFresh Revitalise cu parfum de mandarine și flori de Tiaré) și de cel din gama de bază Dove (Deeply Nourishing), îmbogățit, și el, cu tehnologia Nutrium Moisture.

Toate 3 îmi plac foarte mult, sunt speciale și îmi oferă senzația de protecție și îngrijire atentă și delicată. Cred că toate recunoaștem calitatea produselor Dove. Astea sunt foarte "Dove" și când nu pot să mă decid în privința mirosurilor, le aleg în funcție de ce așteptări am de la răsfățul de la duș: vreau unul intens hidratant, unul cu efect gomant pentru corp sau unul care să îmi ofere o senzație revitalizantă, fresh și să ma încarce de energie?


Pe cel din gama de bază îl folosesc când îmi simt pielea uscată și știu sigur că după duș se va remedia problema. Este foarte dens și cremos, nu face parte din categoria celor care se scurg printre degete, e ca o cremă hidratantă pentru corp incorporată într-un gel de duș. Mirosul e superb, parcă nu pot descrie în cuvinte cât de bine miroase! După duș, îmi simt pielea foarte catifelată și plăcut parfumată, iar loțiunea de corp nu mai este un must. Ador senzația de prospețime cu care rămân după duș! Uneori mă spăl și pe mâini cu el, să le am hidratate!


Gelul de duș exfoliant este puțin mai fresh, are acel iz oceanic, dar foarte delicat și plăcut pentru simțuri, și mici particule exfoliante de un albastru superb, care acționează blând asupra pielii. Este foarte creamy, miroase a curat, emană prospețime și lasă pielea curată și hidratată.


Pe cel cu aromă de mandarine și flori de Tiare nu l-am iubit de la început, pentru ca mai apoi să devină alegerea mea în repetate rânduri. Are o culoare portocalie foarte plăcută, face foarte multă spumă și, în contact cu apa, miroase și mai bine decât în sticluță. E perfect pentru un duș răcoritor într-o zi călduroasă. E ciprat, ușor dulce pe alocuri, delicat, floral-fructat, deosebit!

Toate 3 sunt geluri de duș intens hidratante, miros plăcut, fac spumă abundentă și curăță eficient pielea, care rămâne hidratată în urma lor. Sunt preferatele mele în momentul de față!

Cantitate: 250 ml
Voi le-ați încercat?
Ce geluri de duș vă plac?
Kisses!

0 comentarii