VIDEO Top 3 produse preferate de ingrijire a tenului de la NIVEA

august 30, 2015

În videoclipul de astăzi v-am vorbit pe scurt despre produsele mele favorite de îngrijire a tenului de la Nivea, care mi-au fost de mare folos vara asta și m-au ajutat să îmi mențin tenul mixt, care devine gras pe timpul verii, în echilibru. Produsele au review pe blog, m-am înțeles foarte bine cu ele încă de la început și cred că sunt soluția perfectă de atenție pe care i-o putem acorda pielii noastre la un buget mic.


Apa micelară a devenit unul dintre produsele mele preferate de demachiere, iar demachiantul bifazic este extraordinar pentru îndepărtarea rapidă a machiajului ochilor fără efort. Crema hidratantă vine să hidrateze pielea și să îi ofere elasticitate, are un miros plăcut și o textură ca de spumă, care intră foarte repede în piele și o lasă plăcută la atingere.

Zilele următoare am să pregătesc o surpriză pe Youtube, stați pe aproape și nu uitați să apăsați "subscribe" dacă vă plac videoclipurile mele. 


Kisses!

0 comentarii