Preferata verii, SEPHORA Nails Inc Baker Street Nail Polish

august 22, 2015

Vara asta am făcut fixație cam din toate punctele de vedere. Am obișnuit să folosesc produse din diferite categorii în repetate rânduri, cred că subconștientul meu mă determina să-mi mai consum din produsele pe care le am și am cam abuzat de ele, dar când vine vorba de oje, nu poți forța lucrurile și le folosești tot pe alea care îți plac.


Cea mai purtată oja din vara asta a fost NailsInc Gel Effect în nuanța Baker Street de la Sephora. Cred că m-am îndrăgostit puțin de ea, oricum culoarea albastru îmi place mult și e preferata mea, dar și unghiile mele mi-au permis să le colorez mai des și au mai crescut puțin ca eu să-mi fac de cap cu ele. 


Pensula este îngustă și subțire, foarte utilă și mă ajută să nu depășesc conturul unghiei, ceea ce pentru mine este perfect, fiindcă întotdeauna îmi murdăresc degetele când mă dau cu ojă, dar mai nou am învățat să am și răbdare (lucky me!). Are o consistență destul de fluidă și pot trece din nou cu pensula peste oja aplicată pe unghie, fără sa capete aspect încărcat și dungi inestetice. De la primul strat culoarea este opacă dar eu ador să mai aplic încă unul, pentru o nuanță superbă de albastru intens! Finish-ul este foarte lucios, ca de gel!


Dacă nu spăl vase, manichiura arată bine chiar și a patra zi, după care începe ușor să se decojească. Mie îmi place mult și e o plăcere să o folosesc de fiecare dată!
Conține 14 ml și se consumă foarte greu, datorită texturii fluide, și cu siguranță e vedeta verii!
Merci, Ani pentru această ojă superbă!

Kisses!

0 comentarii