Review, Nivea apa micelara pentru toate tipurile de ten

august 27, 2015


Demachierea reprezintă un pas important în îngrijirea tenului de zi cu zi, și nu trebuie neglijată, iar loțiunile micelare mi se par o metodă foarte rapidă și eficientă de îndepărtare a machiajului și de curățare a tenului în profunzime. De când mi-am luat prima mea apă micelară, doar cu ea îmi curăț tenul și nu vreau să mai aud de lapte demachiant, iar azi vă vorbesc de încă o soluție micelară foarte bună, care mă încântă prin eficiența ei și blândețea cu care îmi tratează tenul.

Apa micelară 3 în 1 de la Nivea se adresează tuturor tipurilor de ten, are o formulă delicată cu dexpanthenol (formă a vitaminei B5 care are proprietăți emoliente, nutritive, calmante și regenerative și contribuie la reglarea glandelor sebacee) și ulei din sâmbure de struguri, iar pentru tenul meu este o loțiune foarte blândă care topește machiajul extrem de rapid și îmi lasă fața curată cu o senzație de prospețime, răcoritoare. 

Nu este deloc uleioasă și are o acțiune foarte puternică asupra machiajului, care dispare în câteva secunde și, de când o folosesc, încerc să aflu dacă cea de la Garnier e mai bună decât asta, dar nu mă pot hotărî. Ambele sunt foarte bune și merită încercate.


Curăță tenul în profunzime fără să-l deshidrateze sau să-l înroșească, îndepărtează rapid chiar și machiajul accentuat al ochilor și mă bucur mult că am avut ocazia să o încerc, am folosit-o zilnic în ultima perioadă. Pentru vară e perfectă fiindcă are efect răcoritor, iar senzația de curat este foarte plăcută pentru un ten gras ca al meu. 

Nu am nevoie de multe dischete demachiante (maxim 3 pentru un machiaj obișnuit), curăță în mare parte tenul încă de la prima dischetă folosită, iar tot procesul de demachiere este unul plăcut și eficient pentru ten. Pentru ochi, trebuie doar să mențin discheta îmbibată cu soluție  pe pleoape, pentru câteva secunde, și machiajul se îndepărtează rapid și fără efort.

Concluzionândapa micelară de la Nivea a fost o descoperire plăcută și a obținut un loc de cinste în rutina mea de demachiere, fiind un produs eficient, care curăță rapid machiajul și care nu mi-a cauzat alte probleme la nivelul tenului sau ochilor. Nota 10 cu steluță!

Cantitate: 200 ml; Preț: 16-17 lei

Voi ați încercat-o? Ce părere aveți despre ea?
Kisses!

0 comentarii