Favoritele lunii iulie 2015

august 04, 2015


Luna iulie a fost extrem de călduroasă și nu am avut dispoziția necesară pentru a mă machia în fiecare zi. Dușurile repetate au fost și sunt la ordinea zilei, am consumat deja câteva geluri de duș și la multe am ajuns aproape la fundul sticluței.

Pentru curățarea tenului, fie că m-am machiat sau nu, am folosit soluția micelară de la Garnier, despre care știți că îmi place foarte mult. Urmează să fie din 6 august iar la reducere în DM, la 17 lei, iar dacă vă tentează, nu trebuie s-o ratați. Curăță foarte bine, nu lasă reziduu gras/lipicios pe ten, e unul dintre produsele mele preferate de demachiere.

În zilele în care mă machiam puțin, îmi demachiam ochii cu bifazicul de la Nivea, pe care multe dintre noi îl iubim. Dacă vă doriți un demachiant eficient pentru machiajul ochilor, merită să îl încercați, îndepărtează tot în două secunde. Review

Pe căldura din iulie trebuia să-mi curăț intens tenul, iar cel mai abraziv exfoliant pentru față pe care îl am este cel de la Balea cu extract de aloe vera. L-am folosit de foarte multe ori luna trecută, mai am pentru 2-3 utilizări și chiar m-am bucurat că mi-a ținut în frâu tenul uleios, mi-a curățat porii încărcați și astfel am reușit să-mi păstrez tenul curat în pofida vremii caniculare care îmi provoca sebum în exces pe ten. Lasă pielea foarte fină și curată, fără să o înroșească, merită toate laudele și mai e și ieftin. Review


CC cream-ul cu zmeură Gerovital Happiness a fost alegerea zilelor în care voiam un ten luminos și fără imperfecțiuni. Nu mai are nevoie de laude, e un produs care m-a uimit și la care am revenit după ce l-am consumat și asta spune multe. Îl recomand!

Am făcut și o mică obsesie pentru două oje: un nude superb de la Essence și o ojă albastră din colecția de vară de la Sephora - superbe amândouă, cu un finish uniform fără dungi inestetice.

Cele 3 geluri de duș primite de la Dove sunt aproape terminate, iar cel mai puțin mi-a rămas în cel cu aromă de mandarine și floare de Tiaré. Așa mi-am putut da seama care e favoritul dintre cele 3, altfel mi-era foarte greu. Îmi plac toate extrem de mult, iar la început nu îmi plăcea deloc aroma celui din imagine. Pe parcursul folosirii a început să îmi placă din ce în ce mai mult (ciudat, nu?) și așa am ajuns să îl folosesc cel mai des. Toate sunt foarte hidratante, miros frumos și lasă pielea foarte hidratată. Îmi plac mult, au acel ceva special și delicat.

Antiperspirantul Fa Sport Invisible Power 72h mi-a fost alături pe parcursul lunii și a fost un aliat de încredere împotriva căldurii și a transpirației. Mi-a plăcut, face față căldurii și are review aici.

Care au fost favoritele voastre?
Kisses!

0 comentarii